1. Subregionální závod 2005 - OK1COMMandava - JN79GW - 480m ASL + 9m AGL
|
Na obhlídku kopců jsem letos vyrazil už ve čtvrek, abych případně v pátek stihnul odklidit sníh. Zjistil jsem, že na Radimovku to opět nepůjde a že na Mandavě postavili novou vodárnu. Zvolil jsem Mandavu s tím, že anténa bude buďto vejš než vodárna nebo příjdu o SK7MW (sever) a hlavně pro to, že tam bylo o mnoho méně sněhu a sjízdná cesta.
V sobotu bylo až nečekaně pěkně. Hodně nad nulou a slunečno. Vyrazil jsem již dopoledne abych předešel problémům. Díky situaci s vodárnou a náročnosti stavby (hlavně skládání, ale to jsem ještě netušil) jsem zvolil variantu 1x DL6WU až na špičče 9.5m stožáru. K zvedání jsem zvolil metodu s "jehlou". Stožár jsem postavil bez sebemenších problému kupodivu dost brzo. Uvařil jsem si tedy polévku a začal zapojovat RIG. Vše bylo hotovo hodinu před začátkem. Rozjel jsem to celkem ve slušném tempu. Trochu jsem se zdržel vařením večeře a opět nasadil tempo. Jelikož to chodilo dobře na OM, HA, 9A, YT směroval jsem především tam s tím, že na DL mám celou neděli. V noci to nebyla až taková bída jako jindy. Asi je ten výkon znát. (Poznámka k výkonu: všímavý čtenář jistě ví, že VLA-200 umí až 250W, ale moje koncesní třída a napájecí zdroj mi umožnuje PA vybudit jen na 100W.) Ovšem kolem 3-5UTC jsem udělal 6 QSO za 2 hod. Před ránem to chodilo jako vždy pěkně. Další nárust stanic byl před polednem. Poslední půlhodinu jsem lovil ODX I1AXE 808km. QSL jsem mu dal v 14:00 UTC, takže krásné završení. Italovi jsem předával číslo 389 s tím, že platných je 388, protože jeden němec si nenechal vysvětlit QSO B4. Plán byl překonat loňský výsledek a pokusit se umístit na některém z medajlových míst. Nakonec jsem byl sám překvapen, 93 tisíc je můj 3. nejlepší výsledek (122tis 2.Subregionál 03 Klínovec, 102tis VHF-C 03 Radimovka). Takže překonání 60tis z loňska se podařilo. A co umístění? :-)
No a teď to "nejlepší". Celou noc sněžilo, takže do rána jsem pěkně zapadal. V neděli furt něco poletovalo vzduchem. Hodinu před koncem skoro přestalo. Říkal jsem si, to je ale klika. Závod skončil, a mezi tím co jsem sklízel uvnitř auta, se venku strhla docela slušná vánice a husté sněžení. Teploměr ukazoval něco okolo -6°C. Když jsem sahal na kovové věci, které mi přimrzaly k rukám, začal jsem přemýšlet jak asi rozeberu anténu a složím stožár do převozného stavu. Nakonec jsem měl štěstí. Anténa šla rozkroutit a stožár jen díky tomu, že je naolejovaný, nenamrznul. Jenže! Mezitím mi vítr srovnal příjezdovou cestu s polem. Tam kde byly v soboru vyjeté koleje, byly nyní závěje sněhu. Lopatou jsem vyzkoušel kde je pod 20cm vrstvou sněhu panelová cesta, kterou jsem si naznačil ve sněhu. Když jsem se snažil rozjet, trošku jsem se zahrabal. Vzal jsem tedy lopatu a před předními koly od auta jsem si vyhrabal 50cm koleje až na panely. Po chvíli napětí a přemýšlení co kdyby... jsem vyčkal na chvíli, kdy nebyl na silnici provoz a rozjel se s tím, že až k silnici nesmím zastavit (cca 15m). Naštěstí jsem to projel. Kdybych měl řetězy nebylo by nad čím přemýšlet (zimní pneu považuji za samozřejmost). Ještě bych chtěl závěrem poděkovat Martinovi OK1FRN, který mi půjčil zdroj pro napájení PA.
Všem děkuji za spojení a těším se naslyšenou v 2. subregionálu. Honza, OK1COM
od Radimovic | od V.Popovic | u Radimovic | tady to muselo | vypadat.. nová vodárna | na Mandavě cesta od telekom. | věže |
| |
deník (bude později) | |
Znacka : OK1COM Contest : 1. subregional 2005 Datum : 2005/03/05 QTH : Mandava WW Lokator : JN79GW Nadm. vyska: 480 m Pasmo : 144 MHz Kategorie : single LOG : Atalanta Locator ver. 12.17 Pocet QSO : 389 - Dvojita : 0 - Chyby : 1 ------------ Platna QSO : 388 Soucet bodu: 93 725 ODX : I1AXE v JN34QM na 809 km Pocet DXCC : 15 DXCC :156xOK 153xDL 23xOM 13xHG 10xS5 9xSP 6x9A 6xOE 4xPA 2xI 2xYU 1xF 1xHB 1xON 1xSM Pocet WWL : 51 WWL : 76xJO70 27xJN79 23xJO50 22xJO61 21xJN69 20xJN88 19xJO60 14xJN89 12xJO31 10xJO71 9xJO62 9xJO51 7xJO90 7xJN97 7xJN59 7xJN49 6xJO40 6xJN98 6xJN76 5xJO80 5xJO42 5xJN99 5xJN86 4xJO54 4xJO41 4xJN87 4xJN39 3xJO72 3xJO30 3xJN95 3xJN85 3xJN75 3xJN68 3xJN58 3xJN48 2xKN06 2xJO53 2xJO52 2xJO33 1xKN08 1xJO65 1xJO32 1xJO22 1xJO21 1xJO20 1xJN66 1xJN54 1xJN47 1xJN37 1xJN34 1xJN29 WWL map : JO65 | JO54 | JO33 JO53 | JO22 JO32 JO42 JO52 JO62 JO72 | JO21 JO31 JO41 JO51 JO61 JO71 | JO20 JO30 JO40 JO50 JO60 JO70 JO80 JO90 | ----------------------------------------+------ JN29 JN39 JN49 JN59 JN69 *QTH*JN89 JN99 | JN48 JN58 JN68 JN88 JN98 | KN08 JN37 JN47 JN87 JN97 | JN66 JN76 JN86 | KN06 JN75 JN85 JN95 | JN34 JN54 | QSO v QRB ---------------- < 100 96x 100 - 199 87x 200 - 299 85x 300 - 399 36x 400 - 499 41x 500 - 599 32x 600 - 699 9x 700 - 799 1x 800 - 899 1x 900 - 999 0x > 999 0x ---------------- ALL 386 Hodina QSO Body Pr. DX Znacka S SV V JV J JZ Z SZ ------------------------------------------------------------------------- 14-15 42 5176 123 350 OM8MF 2 6 7 6 1 2 5 13 15-16 47 5963 126 502 DK0YA 8 3 5 8 1 1 10 11 16-17 37 6584 177 654 YT2C 11 4 3 7 4 1 2 5 17-18 24 6469 269 555 9A3B 4 3 3 8 6 - - - 18-19 9 2562 284 526 DF0FJ 1 1 - - - - - 7 19-20 21 3611 171 466 S51WC 4 - - 1 2 2 6 6 20-21 23 5511 239 536 9A2KD 3 1 3 11 2 - 1 2 21-22 21 5878 279 608 DL0KM 7 - - 1 - - 6 7 22-23 18 4951 275 654 PI9CM 1 1 1 - - - 12 3 23-24 14 4126 294 615 SK7MW 1 1 4 1 - - 5 2 00-01 7 2205 315 483 DK5PD - - 1 2 1 2 1 - 01-02 14 4416 315 567 DG8YHH 4 - - - - - 3 7 02-03 9 3501 389 549 DL8EBW/P - - - 2 - - 4 3 03-04 2 667 333 417 HA5KDQ - - - 1 - - 1 - 04-05 4 1664 416 723 F6KIF/P - - - - - - 4 - 05-06 8 3582 447 660 PI4GN 1 - - - - - 3 4 06-07 5 1456 291 447 DL1SUZ 1 - - - - - - 4 07-08 8 3035 379 681 OO4BAX/P - - - - - 1 4 3 08-09 13 3137 241 576 HB9DSO 2 - 1 2 - 2 4 2 09-10 13 2837 218 395 S51DI 1 - 8 2 1 - - 1 10-11 15 4982 332 687 I5PVA/4 2 1 4 3 - 1 4 - 11-12 17 4842 284 674 PA0A 2 1 - 1 - 2 3 8 12-13 9 3242 360 515 DH1TS 1 - - - - 1 5 2 13-14 8 3118 389 808 I1AXE - - - 1 2 2 - 3 ------------------------------------------------------------------------- Celkem 388 93515 241 808 I1AXE 56 22 40 57 20 17 83 93 TOP 10 -------------------------------- 1. I1AXE JN34QM 809 km 2. F6KIF/P JN29HA 723 km 3. I5PVA/4 JN54OE 687 km 4. OO4BAX/P JO20MW 682 km 5. PA0A JO33DE 675 km 6. PI4GN JO33II 660 km 7. PI9CM JO22VA 655 km 8. YT2C JN95WG 655 km 9. PA0GSM JO21VU 649 km 10. SK7MW JO65MJ 615 km | |
další grafy |